Subject: Info edastamine - Ebaseaduslikult saastunud pinnase ladustamine
From: Aare Objartel <[email-masked]>
To: [email-masked], [email-masked]
Date: Wed, 13 Aug 2025 07:57:58 +0300

Keskkonnaamet

Transpordiamet

mind teeb murelikuks asjaolu, et riigi tellimuse alusel teostatakse 
Vaivara küla, Narva-Jõesuu linnas, Ida-Virumaal

kergliiklustee ehitustöid ning ehitusobjektilt eemaldatud pinnas mis on 
eeldatavasti saastunud ladustatakse

meie krundi vahetuslähedusse krundile kat nr 85101:001:0889.

Kuna meie joogiveekaev on suht lähedal ladustatavale krundile, siis võib 
saastunud pinnasest imbuda

saastet meie kaevu ning rikkuda joogivee ära.

Palun Keskkonnaametil ja Transpordiametil kontrollida olukorda kohapeal 
ning tagada, et ehitusobjektil

oleks kõik seaduspärane ning tööde teostamisega ei kaasne kahju 
kolmandatele isikutele.

Lisan manusesse fotod kohapealt.

Aare Objartel

Maaüksuse kat nr 85101:001:0413